Outdoor Advertising per l'apertura di Roma

L’idea è arrivata durante una riunione il giovedì precedente all’inaugurazione.

Presto fatto: concordato il compenso con il propietario, l’edicola di fianco al negozio si trasforma e al posto dei giornali compaiono brochure a righe Lago. Le locandine riportano strane notizie.

I passanti e gli automobilisti al semaforo fanno facce strane. Curiosità assicurata.

 

edicola12

edicola

 

Outdoor Advertising for the opening
The idea came during a meeting a week before opening day.
Once payment with the owner is arranged, the kiosk transforms and the Lago striped brochures replace traditional newspapers.
Posters report strange news.
At traffic lights, passersby and drivers look confused.
Curiosity guaranteed!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>